Kızlar kızım 1 yaşında. Bende psikolojik olarak sanki yeterli besleyemiyormuşum hissi oluşuyor sürekli yani bu düşünceden kurtulamıyorum ya. Mesela sabah 9 gibi ptatesli ymurta tos 1-2 zeytin yer. Saat 1de genellikle çorba içer 4 kepçe kadar. Aralarda yarım meyve yada bebe bisküvisi. Akşam saatlerinde ana yemek yer. Geve 9 gibi kaşık maması veririm pekmezle karıştırıp. Sizce yetersiz mi?