Merhaba anneler 17 aylik oğlum var. Bugün bezini değiştirirken pipisinin ucundaki deriyi geriye ittiğimde hafif bi şişlik fark ettim. Hafif bastirdim beyaz yag gibi katı birseyler geldi ama baya yoğun ve çoktu. Çok telaslandim iyice temizledim biraz kızardı dokundurmak istemiyor çok ağladı . Elimde troystod pişik kremi vardı sadece önce banyo yaptırdım sonra kremi sürdüm. Sizce başka ne yapmam gerek daha önce başına gelen oldu mu? pazartesi doktora götüreceğim ama tecrübeli anneler sizlere sormak istedim. İçim bi tuhaf oldu lütfen bilgisi olan yazsn kötü birsey mi değil mi?