Bence en güzeli üzerlik yak evin her yerine gezdir ben yıllardır yapıyorum ocakta tavada yanana kadar tutuyorum o yanarken dua ediyorum sonra bütün evde gezdiriyorum o kadar rahatlıyorum ki. Tabi bunu yaparken bebişim evin içinde olmuyor balkonda güneşleniyoruz çünkü biraz dumanı ağır bence