Çalıştığım yerde sattığım için söylüyorum son kullanma tarihi değil rahatlıkla boyayabilirsin açılmadığı sürece zaten boyanın kapağı rahatlıkla kullanabilirsin açıldıktan sonra yarısını boyayım yarısını daha sonraki boyada kullanırım yapmayın yalnız atınız.