Merhabalar, oğluşum 1 yaşına yeni girdi. Son 2 gündür falan hasta. Hasta olmadan önce normal bi şekilde emeklerken, son 2 gündür değişik emeklemeye başladı. yani nasıl anlatıcam bilmiyorum emeklerken ayağını basmaya çalışıyor gibi bi değişik emeklemeye başladı sebebi nedir acaba başına gelen var mı kızlar?