Deletedmom_100 Kızlar malum hayat çok pahalılaştı bebekler için bir tane tulum bile 150 lira olmuş..Standartlaşmış siteler (trendyol e bebek civil hepsiburada lc waıkıkı) hariç güvenle alışveriş yapacağım uygun bir yer varsa öneriz alırım valla
NukleerBaslikliKizz Deletedmom_100 Minicity reklamı çıkıyo sürekli karşıma burda da yazanları gördüm ama kendim almadım hiç
Pikapikapikacuuu NukleerBaslikliKizz Deletedmom_100 Ben alıyorum minicity den hatta şuan kızımın üstğnde giydiği minicityden. İnternet sitesinden de alışveriş yapıyorum bize yakın mağazası var oradan da alıyorum. Kalitesi orta. Kaliteliler de var orta kalite de var. 1 yıl önce 25 tl ye takım almıştım 😅 şuan onu giyiyor.