Merhaba kızlar bebeğim 40 günlük sürekli emmek istiyor sarılıktan dolayı mama kullandığımız için ilk dönemlerde meme başımı baya tahriş etmişti sonra düzeldi ama üç gündür memelerimde öyle acı varki gözlerim doluyor bazen yarıda kesmek zorunda kalıp mama sondasıyla mama veriyorum. Göğüs kalkanı lansinoh krem kullanıyorum ama tek öğün geçiştiriyor sonra tekrar aynı emzirmekten soğudum istemsizce agresifleşiyorum çok kötü hissediyorum bazen kızımada kızıyorum farketmeden napıcapımı bilmiyorum ona kızdım diyede ağlayıp duruyorum damağıyla değişik bir hareket yapıyor oda çok acıtıyor aynı durumda olan varsa nolur yazsın kendimi bu dünyada tek başıma gibi hissediyorum. Güneş hadi kızım bak böyle yapma neden böyle yapıyorsun falan dediğimde kayınvalidem hemen çocuğa kızma diyor bizde kalmayı bıraktı, giderken bak çocuğa bağırma sakin ol falan diyor iyice sinir olmaya başlıyorum o öyle söyleyince sanırım deliricem.