Minnooss canım benimki de 55 günlük ben şöyle yapıyorum, kolik tutuşuna getiriyorum çocuğu. Kafası dirseğimde poposu elimde olacak şekilde yüzüstğ yatırıyorum. BiraZcık sallayınca sakinleşiyor. Gerçekten bir yeri ağrıyorsa Allah korusun o zaman sakinleşmiyor. Kolik tutuşu bilmiyorsan
https://youtu.be/j2C8MkY7Co8 şu videoyu izle ya da googlea yaz kolik bebek tutuşu diye. Ben çok ağlamaya başladığında hemen buna geçiriyorum sakinliyor. İnsan hiç kıyamıyor ağlamasına, 1 dakika ağlayınca sanki ömür geliyor :) umarım böyle tuttuğunda hemen susar sakinler hiçbir şeyi yoktur :)