Bebeğim 7 aylık 3.ayında başladı bu lanet hastalık şimdi her hasta olduğunda tekrarlıyor maalesef doktorlar hep aynı şeyleri söyleyip yolluyorlar hava ve burnunun açık olması çocuğumun döşü hırıl hırıl resmen vicks dışında neler yapabilirim kızlar aynı durumu yaşayan var mı ?