Bebekler ilk 6 ay anne sütü ilke beslenir ve anne sütünde yeterince su var. Anne sütü alamayan mamayla beslenen bebeklerde de durum aynıdır çünkü mamanın %70 zaten sudur. Fazla su bebeğin böbreklerini etkileyebilir. Ek gıdaya geçen bebeklerde bile kademeli olarak artırılıyor su