Kızlar yanlış mı yapıyoruz acil cevap verin , 4lt hava nemlendirme aldık yatakodasi çok büyük değil yatagimizin yanında kızımın park pesigi var yanyna yatıyoruz nemlendirici eşimin başucunda duruyo bı sabah uyandık heryer su olmuş en kısık dereceye aldık kapımız kapalı duruyo sabah kadar çalışıyo doğrumu yanlsi mi bilgi alsbilir miyim