arkadaslar yaklasik 2,5 yil once sezaryen dogum yaptim dogumdan sonra regli duzenim normal sekilde ilerledi fakat inanilmaz bir agri cekiyorum her donemde.Dogum oncesi ben regl sancisi nedir bilmezdim o derece hafif gecerdi fakat simdi 2,5 yil gecti dogum uzerinden ama regl olmadan yaklasik 4 gun onca basliyor inanilmaz kasilmalar.Doktorum dediki normalde agrili yasayanlar dogumdan sonra regl agrisi yasamazlar ama senin gibi binde bir bu durumu yasayan olur 😢