Saçıma ilk defa kına yakmak istiyorum. En son 2 yıl önce boyamıştım saçımı. Ondan sonra da ne kına yaktım ne de boya kullandım. İlk defa kına denemek istiyorum saçımı beslediğini çok duymuştum kınanın.
Saçına kına yakanlar içine ne koyuyorsunuz. Birkaç video izledim tuz çay demi v.b şeyler yazıyor. Siz ne kullanıyorsunuz ya da sadece suyla mı yapıyorsunuz kınanın özemesini ?