Durucuk Doktorumuz Arda Bozgül. Bebeğimiz doğduğundan beri kendisi ilgileniyor,her defasında çok güzel bilgiler veriyor,ilgileniyor. Söylediğim gibi hem başka doktorların tavsiyesiyle hem de gidenlerin tavsiyesiyle ona devam etmek kararı aldık,çok da memnunuz