Ikizannesi12 Kızlar ikiz bebek yardımı alıyorum. Her çocuk için 770 lira toplamda 1540 lira alıyordum. Artması gerekirken Kasım ayı ödemesinde her çocuk için 500 lira toplamda 1000 lira yatmıştı sizlerde de öyle oldu mu? Bu ay da az mı yatacak acaba?