Arenimo Kızlar doğum yapalı 35 ay oldu yani yeni değil bugün sezaryen kesi bölgesinin azıcık uç kısmında şişlik var acıyor da. Neden olur acaba🙄 bu zamana hiç böyle olmadı..
Ne_alakasi_var_004 Şurda bekliyim bari bendede var 8 ay oldu yeni gibi bnmki nolur nolmaz merak ettim
Arenimo Ne_alakasi_var_004 benim çok eski sezaryen yerimde hiç sıkıntı yaşamadım bugüne kadar. Kenarından çok hafif şiş acıyor biraz🙄