Aseldlbs neden uzamasını istiyorsunuz ki daha kücücük o bebek yani. Her haliyle güzel. Zamana bırakın lütfen. Derdiniz mi yok demek istemiyorum ama cidden enteresan geldi. Sarımsak uzatıyo deseler sürecek misiniz mesela. Ben kimyagerim ve bebekler için ne kadar doğalda olsa en ufak miktardaki kullanacağınız çoğu şey toksik olabilir. Lütfen linç olarak algılayıp karşı cevap vermeyin, bilinçli olmanız adına yazdım sevgiler 🌸