Kızlar kızım 4. Aya girdi bu aralar bende kızımda kabızlık yaşadık iki defa Kakasında kan gördüm mukuslu Kakası vardı doktora götürdüm durumu izah ettim besin alerjisi için kakasına test yapıldı temiz çıktı, kan testi yapılmadı gerekiyor mu bu durumu yaşayan var mı bide günlük 2 defa 90 cc mama verirdim içerdi şimdi sadece 30 cc içiyor Aptamil kullanıyoruz severek içerdi sütümün yetmediği yerde takviye yapardım şimdi nasıl olacak bu ay tartıda az geldi geçen aya göre 😪