Egeninannesi_11 3 gün önce test yaptım pozitif çıktı ertesi gün kan verdim 73 çıktı doktor 3 gün sonra tekrar ver eğer yükseldiyse hamilelik vardır dedi sizce yükselir mi beta en son 2 Aralık’ta adet olmuştum bilgisü olan varmı
Mertbabyy Egeninannesi_11 sağlıklı gebelikse eğer yükselir benim arkadaşımın 12 ydi değeri doğdu şuan 3 aylık
Egeninannesi_11 kahvekokusuu 3 gün sonra kan ver bakalım dedi ya yükselmediyse korkusuyla gitmek istemiyorum
Egeninannesi_11 Melekanne91 sabah tekrar idrar testi yaptım çıkmadı ama ondan önce 2 tane yapmıştım ikisi de pozitif acaba test mi bozuktu
Melekanne91 Egeninannesi_11 kan vermediniz mi kan onemli.73 hcg gebelik var dmeek hatta 3 buck haftalk falan.hatta 4 bile olablr.2 gunde bir artis duzenliyse buyuyo ve saglkli demek.betaniz cikmia kaset test sonucunu nedne onemsiyorsunuz anlamadim var iste hamilesiniz yani😀kaset test bozuk cikablr cok yanls test attm cope vakti zamaninda
esinaltintaas Egeninannesi_11 yükselir tabiikiii gözlünü ferah tut kuzenim öğrendiğinde 63dü değeri şimdi 3 aylık hamile 🥰
Melekanne91 Egeninannesi_11 hcg niz 73 hamilesiniz🙂2 gun sonraki degeriniz 2 kat artarsa saglikli artiyor demktr.yani hamile degilsiniz degil hamilesiniz.oglumu 27 degerler gordum ogrendim minicikti dogdu buyudu bile.neyi isteyp istemedginizi tam anlayamadim.hamileligi istiyor musuniz istemiyor musunuz?bi post daha acmissiniz sanirim kazayla olmus.hani soruyorsunuz idrar testinide en gyvenilir olan kan ondada 73 cikmis 5 ve uzeri pozitftir.
Egeninannesi_11 Melekanne91 yok hamileliği istiyorum neden istemeyim ki çokta heyecanlıyım ama korkuyırum değerim biraz düşük çıktı ya heveslenmek istemiyorum oğlumdan önce birde düşüğüm var o yüzden hemen umutlanmak iatemedim cnm
Birdunyabircennetannesi Egeninannesi_11 6.26 yla hamile kalmıştım. Şuan Hamilesiniz doktorlarda bı acayip ya. Bana da yok degilsin demişti. Önemli olan değer değil sağlıklı artması