Kızlar oldum olası manikür pedikür yaptıramam çok huylanırım bir tek düğünümde yaptırdım ondan dolayı hiç bilgim yok. Deterjanlar beni mahvetti hadi ellime eldiven geçirmeye başladım düzeldi ellerim ama ayaklarım çok kötü oldu aynı yaşlı ayağı gibi oldu semsert kabuk gibi ve patlıyor aklıma bi topuk taşı geldi ama çare olmadı evde ne yapsam ne tavsiye edersiniz bilen vardır muhakkak sinir oluşum ya bildiğin halıya battaniyeye her yere takılıyor yumuşasın diye vazelin sürdüm fayda etmedi napsan sizce