Kızlar Celia marka mamayı kullanan var mı? Aptamil kullanıyoruz ama kızıma çok yaramıyor diyebilirim kilo alımı açısında, bi kaç doktora gitmiştim farklı bir tanesi bu mamayı önerdi. Fiyatına baktım fiyatıda uygun geldi e-bebek’te tam güvenemedim sanki aklımda soru işaretleri oluştu. Kullanıp memnun kalan yada kalmayan var mı?