Kızlar duphalac şurubu kullanan var mı. Nasıl işe yarıyor mu ? Bebeğim 7 aylik gsz sıkıntısı 4 aydan beri devam ediyor. Ememiyor, uyuyamiyor doğru düzgün gece sürekli kıvranıyor. Kucakta 10/ 15 dakika gezdikten sonra rahatlıyor pirtlasada pirtlamasa o şekilde rahatlıyor sonra emerek uyuyabiliyor. Ama bebeğim kilolu gerçekten bacaklarımı nereye koyacahimi bilemiyorum yorgunluktan bazı akşamlar. Hu durumda olan var mı bu şurup işe yarıyor mu. İse yaramiyorsa hiç kullanmayacağım. Doktorumuz osmolok yazmıştı o yokmuş eczacı bunu vermiş eşime bu şurup onun muadili demiş. Emin olamadım. Ama tek bildiğim şey bu gaz sıkıntısından yıldım gerçekten.