Elifcan canım 8aydır ikizlerime hep sağarak veriyorum,biri 4.ayda bi anda emmeyi bıraktı öteki bebeğim devam ediyor ama iki tane bebek olunca mecbur biberonlada devam etmek zorundayım,sütünü pompa ile sağdıktan sonra mutlaka elinlede göğsünü sağ,ne bebeğin emme gücü nede elinin gücü hiçbiri makinada yok,ilk bi iki damla geliyor elle sağınca ama her geçen gün artış oluyor,moralini sakın bozma etkileme kendini,bizler elimizden geleni yapıyoruz bebeklerimiz için,birde süt artırıcı damlalar var ben kullandım faydasını gördüm