Kızlar merhaba,
Bebeğim 3 aylık 6 kilo ve sadece formül mamayla besleniyor. Bana aldığı kilo az geliyor, gün içerisinde mama içirmeye çalışmıyorum resmen cebelleşiyorum. Örneğin sabah 8de 120cc içti diyelim 11 civarı da aynı şekilde içmesi gerekir ama içmiyor veriyorum 60cc içiyor sonra tükürüyor. Resmen saatlerce aç kalabiliyor ama asla açlığa alıştırmadım mama içmesine rağmen sabaha kadar kalkmamasına rağmen kalkar beslerim ama yok. Yani saatli ve düzenli beslemek istiyorum fakat olmuyor. Bu yüzdende aylık kilo alımını beğenmiyorum. Ama çok uğraşıyorum cidden. Benim gibi sadece formül mamayla besleyenler nasıl rutin oluşturdunuz neler yapıyosunuz yoksa ben mi çok evham yapıyorum. Bir de internete baktığımda da 3 aylık bebeğin 150-180ml içmesi gerekiyor her öğün ama nerdeee. Kızlar bi bakın ya bi öneri de bulunun lütfen. Son olarak emzik emmesi acaba mama içmesini engeller mi?