Merhaba hanımlar, bebegim 9 aylik olacak bebegim hem anne sütü hemde günde 4 biberon kadar her seferinde 120 cc mama içiyor. Ama bazen 120 cc nin 60 ini içiyor bazen de 120 yi bitirip fazlasını versem fazlasını içiyor. Yani surekli değişiyor ve her fırsatta da bol bol emzirmeye çalışıyorum. Bebeğime artik 3 öğünde ek gida veriyorum. Ve dengeleri sağlayamıyorum. Mesela bu sabah uyurken 7 de uyandi 120 cc mama verdim. Sonra 9 uyandi önce emzirdim sonra kahvaltı yaptırdım bu sefer pek bisey yemedi saat 11 gibi mama verdim 120 cc hepsini yedi sonra veni emerken uyudu. 12 de uyandi biraz salatalık kemirdi biz kahvaltı yaparken kalan yumurtasını verdim çok az yedi 13.30 da emzirmek istedim çok az emdi. 14.00 da yarım kase kadar mercimek çorbası içti. Şimdi 2 saat sonra emziriyim mi mama mi vereyim sutum az benden ne kadar alıyor bilemiyorum. Aç kalıyor korkumu atamıyorum. O yüzden diğer anneler mama işini napuyor saatimi yediriyor yazabilir mi, birde ek gıda yese de emre de mamayi da yiyor.