Leyla54 20 Ekim doğumlu oğlum. Metsil kullanıyoruz ve buhar makinası ile burnuna buhar veriyorum, doktor buhar makinası ilacı da verdi onu da solutuyorum döküp. Sonra aspiratör ile çekiyorum burnunu açılıyor. Bu aralar bizde de soğuk algınlığı var. Kendime de buhar veriyorum ben. Calpol veriyorum bir de gün de 3 defa 3 çay kaşığı hasta olduğu için tabi ki doktor kontrolünde. Ocean d vitamini veriyorum. Bizim huzursuzluğumuz olmuyor. Birde anakucağı aldım kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. Joie nin 2 in 1 otomatik sallanır , sesli anakucağı. İçine koyunca bebeğim hiç uyanmıyor