Tazeanneveminigi ben gun icinde kayisi marmelatini sicak suyla cay niyetine iciyorum, sabahlari ilk emzireden once 1 2 incir yiyorum, hergun 1ayva yiyorum istisansiz kendim bagirsaklarimi yumusak tuttuğum surece bebiste bisi olmuyo cok şükür 3aylik olcaz yarin simdiye kadar oyle aman aman bi gaz problemi yasamadik mercimekte yedim lahanada