Premature Merhaba kızlar, kızımın doğumu için doktor 20 ocak a gün verdi, oğlak burcu oluyor ama 21 ocak da kova burcu kfam karıştı hangi burç daha iyi diye? Oğlak ve kova kızları çocuklukları nasıl bebeklik dönemi ?
AgresifAmaKediGibi Premature Kova çok arkadaşım oldu bu hayatta bana da pek hümanisti denk gelmedi geneli boş ego sahibiydi .
GamzeAsel21 Premature Oğlak iyi bence benim bebeğim oğlak bal gibi 😍hem annelerinede çok düşkün olurla etrafımda tüm oğlaklar öyle
emayy Premature ben kova kızım oğlak.kizim uslu beni bunaltnaz sadece gece uyku sorunumuz var 8764346 kere kalkıyor bir o sıkıntımız var birde inat 😅bense annem anlatır bebekligimi çok usluymusum akşam yatıp sabah kalkıyormusum kendi başıma uyurmusum kızım da keşke bana benzeseydi 😅
Alimel Premature kova olmak zor ya ben kovayım hep gel gitlerim var mesela çok duygusalım ama belli edemem ama hep bi aurası var kovaların farklılar yani oğlak da çalışkan disiplinli biraz inat iyi değil ama ben olsam oğlak tercih ederdim kovayla uğraşmak zor 😁
Premature AgresifAmaKediGibi hımmm benim eşim kovadır etrafımda da çok kova var hepsi değişik değişik