Bebegim bugun 6 ayini doldurdu 5.5 aylık yogurt vermeye başladım gayet guzel yiyo seviyo ama bi kaç gündür kabak havuç patates falan veriyorum bi öğurmeler isteksizlikler falan normal biliyorum ilk başta ama kaç gün oldu yani hala aynı istiyo gibi bi kaç kasiktan sonra mizirdaniyo istemiyo falan öğürmesi azaldı ama bu sureç nasil ilerliyo napmam lazım ne zaman duzelir merak ediyorum bi de şeyi merak ediyorum kasigi verirken ne kadar doldurmaliyim dolu dolu bi kasik mi yoksa ucunda mi