AgresifAmaKediGibi Her şeyin önce en pahalısını araştırırım. Çünkü genelleme yaparsak pahalı ürünler işin sonunda bana daha ekonomik gelir. Ne demiş ünlü düşünür: Ucuz mal alacak kadar zengin değilim.
Weebaby denemediğim için bu kıstasa giremiyorum. İlk nuk magic cup kullandık. Kaya gibi bir üründü. Ben sandım ki hepsi böyle. Sonra skip hope pipetliye geçtik. Kızım baaaayıldııı. Fakat bir gün attı ve hemen kırıldı. Hiç sağlam değilmiş. Avent pipetli aldım. Kesinlikle diğeri kadar sevmedi ama taş gibi. Ata ata bitiremedi, kırılmıyor. Pipeti de diğerine göre sağlam. Bunu koparan bebek azmetmiştir.