Bir arkadaşım var bebeği 4 buçuk aylık, 3 dakika emip 15-40 dakika arası uyuyor geri uyanıyormuş ve çok yoruldum ne yapabilirim daha uzun uyuması için diyor ? Ben daha uzun uyuması için tabi ki daha uzun emmesi gerektiğini söyledim ama sanırım başından beri böyle alışmışlar bebek daha fazla emmiyormus ve aktif şekilde de değil azar azar emiyormus. Gece mama versem maddi gücüm yok meme reddi yaşarsam mama alamam sürekli diyor. Ne yapabilir sizce tecrübeli anneler benim 2 aylık kızım var yardımcı olamıyorum sizin bir öneriniz var mı uzun emip uzun uyuyabilmesi için ? Kilosu da az olduğu için kafasına çok takıyor