zarifbirhanim Duvarına cita yaptıran var mi? Bende mutfak ve koridoruma yaptirmak istiyorum ama esim saçma durur diyor. Ama bana da duvarlar çok boş geliyor. Bide taşınırken oluşan bazı darbe izleri var. Siliyorum siliyorum gitmiyor. Mutfaktaki peteği iptal edip oraya kahve kosesi yapacağım. Kapının ordan kahve kosesi bölümüne kadarda duvar çıtası düşünüyorum. Mutfağimi ve istediğim tarzdaki modelleri attım. Sizde olur mu yapmalı miyim? Yoksa pişman olur muyum?
zarifbirhanim SecilB taşırken oluşan darbe izleri var. Onlari ne kadar silsemde çıkaramıyorum. Birazda o yüzden istiyorum 😊
zarifbirhanim damla- Binada mutfakta yerden ısıtma var kuzu. O yüzden mutfak soğuk olmuyor, komşularimda mutfağı yakmiyormus o yüzden. Bende zaten kullanmıyoruz diye kaldırıp kahve kosesi yapmak istiyorum
damla- zarifbirhanim hım anladım. Duvar çıtasını ben de çok beğeniyorum ama daha çok koridorlarda kullanıldığını görüyorum eğer mutfakta çok buhar yağ vs sprunu olmuyorsa bence yaptırabilirsin
zarifbirhanim damla- Mutfağını sadece haftasonu kullandığım için buhar sorunum olmuyor. Teşekkür ederim hic bunu düşünmemiştim aslinda 😇