Benimdunyamm Bizim gaz sorunu 3 buçuk aylıkken bitmişti kızım şimdi her sabaha karşı gaz sancıyla ağlıyor masaj yapıyorum çıkarıyor neden gelmiş olabilir
Metemommy Benimdunyamm merhaba çok uzun zaman olmuş gönderiyi açalı ama ne yaptınız bunun için geçti mi kısa sürede ? Bizimde aynı durum 3.5 aydan sonra damlaları bırakmıştık çok rahat çıkarıyordu 2-3 gündür çok kötü gaz daha beter geri geldi bugün iki kere acillik olduk. Katılıyor ağlamaktan