ftmercan Merhabalar, 15 günlük bebeğim var sadece sağ memede emzirme sonrası aralıklı 1,5 saat süren şiddetli batma oluyor çok rahatsız edici uyutmuyor. Başına gelen var mı neden olabilir?
Prensesannesiii9 ftmercan benimd eoluyordu nedenini bilmiyorum rahatsız edici bir durum zaten bir türlü sevememiştim emzirmeyi
Prensesannesiii9 ftmercan canım benm kızım 6 ay emdi emdiği sürece hep oldu emmeyi bırakınca batma hissi olmadı