OzlemMommy123 Kızlar menenjit aşılarının SGK tarafından karşılanması için bi imza toplama kampanyası filan yapabilsek , sesimizi duyursak. Var mı aranız da bu konuya hakim olan yardımcı olacak başlatacak birisi. nasıl yapacağız
_YanakReisinAnnesii OzlemMommy123 devlet minnacık bedenleriyle sayısız hortumla yaşam savaşı veren sma ’lı bebeklerimize bile üç maymunu oynuyor . Özel aşılara duyarlı olacaklarını sanmıyorum.
Deletedmom_68 OzlemMommy123 neden karşılasınlar ki parsel parsel özelleştirme peşindeler yakında sağlık ocağının yaptığı aşılar ücretli olursa şaşırmam
Aysin3838 OzlemMommy123 etkili olacağını sanmıyorum yurt dışından geliyor zaten birden fazla ilaç onu bahane ederler .
Woody OzlemMommy123 sanırım böyle bir calisma vardi pandemi oncesi. Ancak bütçe covid cikinca ona aktarıldı
Deletedmom_68 OzlemMommy123 change.org dan kontrol edebilirsiniz böyle bir kampanya var mı ya da yoksa açabilirsiniz
Ebrushkaa OzlemMommy123 bu benim aklıma geldi aslında burda yazıp bir kamuoyu olusturabiliriz kac tane anneyiz surda bir metin hazırlayıp cimere sağlık bakanlığını seçip özellikle ilac ve aşılar konusunda baskı yapmalıyız en azından çocuk ilac ve aşılarında biraz indirim yapılmalı diye dusunuyorum
OzlemMommy123 Ebrushkaa bence de bişeyler yapılmalı olmaz deyip kestirip atılmamalı en azından denemiş oluruz