Mehtap91 Oglum 5 gün sonra 6 aylık olcak d vitaminine devam ediyoruz ama hiç kan damlası vermedim saglik ocagi ücretsiz verdi ama onlarida siyah dış falan yapio dediler kimse memnun kalmamış vermedim. Ocean marka dr.kullan dedi ama sizce belli bi ayı var mi bunun 8.ayda başla diyenlerde var bilemedim 🤔
Omerinannesi34 Mehtap91 biz 4. Ayda başladık. Ama sağlık ocağının ki parabenli ondan biz parabensiz damla aldık kilosuna göre damla veriyoruz.
Ademinee Mehtap91 bizim komşuya da aynı şeyi demişler dişlerde sarartı falan yapıyor diye şimdi oğlu bir buçuk yaşında ve hala yürümüyor kullanmadığını söyleyince doktor çok kızmış güya üniversite mezunusun bu kadar cahillik olur mu demis
Ececavus 4.ayda başlanıyor ama kendi doktorum 6.ayda kan sayımı yapacakmış gerek görürse başlatırım dedi