Doga-s-mom Bebeğim 21 aylık oldu ve hamileyim. Emzirmeyi bırakmak istiyorum. Önerileriniz neler ? Çok düşkün emmeye , nasıl bıraktırabiliririm?
Belinayyy Doga-s-mom kademeli bırakmayı deneyin ya öğün atlayarak yada önce gece yada önce gunduz emzirmeyi birakarak. Ogün atlayarak biarkirsaniz daha saglikli olur . Her geldiğinde emzirmeyin oyun oynayın yemek teklif edin su verin . Birden bire bırakırsanız biriken sutunuzde sizi rahatsız edebilir
Ferdimom Doga-s-mom benim oglusmda baya bayaaa düşkündü yemek yemezdi 1 ay olacak bıraktım belki sevimsiz oldu ama goguslerime bant yapıştırdım meme isteyince açtım ve gördü konuşamıyor ama anlıyor die anlattım sütüm bitti oğlum bak ne var mememde die açtı baktı geri kapattı her defasında gecede 2 3 gün zorlandım ben hiç vermedim göğüslerim çok şişti aggridi sonra sütlerim aktı fazlaliktan ama bı baktm 1 hafta sonra sutumde kesildi goguslerimde düzeldi şişliği falab
Ceyloo0625 Doga-s-mom sabır taşı ile bıraktı. Aktarda satılıyor . Aldığınız sabır taşı büyükse küçük parcalara bölün. Her meme istediğinde sıcak suyla biraz yumuşatın onun görmediği yerde sabır taşını göğsünüze sürün. Birkaç kere yaptıktan sonra kendileri memeyi istemiyor . Ama sürerken görmeyecek .
dygmrtt Belinayyy ben su an onu deniyorum gündüzü komple kestim 3 gündür ağlıyor istiyor ama hasta oldu üf oldu diyorum fakat geceyi kesemedik cünkü asla uykuya gecmiyor cıldırıyor. Siz nasıl geçtiniz? Süt azalsın istiyorum bu sekilde azalır mı?
dygmrtt Ferdimom gündüzleri bende bant yapıştırdım görüyor kapat diyor ams gece asla uykuya gecmedi çıldırdı resmen ve mecburen 3 gecedir veriyorum, gündüz vermiyorum. Geceyi nasıl kestiniz uykuya nasıl geçti
Belinayyy dygmrtt öğün atlayarak her istediğinde kafasını başka şeyle meşgul ettim. Saatde bir geliyorsa bir bucuk saate cikartin ilk gün . Sonraki gün iki saat iki bucuk saat uzun bı süreç ama güven zedelememis olursunuz
dygmrtt Belinayyy gündüzü bi sekilde hallettik sanki eline meyve filan veriyorum park cocuklar derken ama gece istiyor ve uykuya gecmiyor zaptedemiyorum