17062019
Bebegim 3 bucuk aylik.sirt ustu yatirinca gayet guzel kalkiyor basini kaldirabiliyor.ama yuz ustu yatirdigimda cok agliyor sinirleniyor basini kaldiramiyor yada cokk azz kaldirip geri indiriyor.hareketlerinde bir sorun yok tepki veriyor gülüyor.basini ceviriyor.kucaktayken basini tutabiliyor ama yuzustu yatirinca neden kaldıramıyor? Normal mi? Internette arastirdim icim sıkıldi.doktor randevumuza daha var.sizinkiler kac aylikken kaldirdi yuzustu?
Pelinzade
Benim başını kaldırırdı ana hiç sevmexdi yüzüstü endişe etme direk ağlardı kaldırın diye yani normalde başını tütüyorsa hiç sıkıntı yok canım şükür çok hareketli ana dikkat et surt üstü yatmaktan kafası düzleşiyor benimki öyle oldu en iyisi yan yatırmak sürekli çevir ki bir tçtarafı düz olmadın kulaklara dikkat et kıvrılıp kepçe olmasın bizde oda oldu o yüzden 🤷🏼♀️ Neyse sağlıklı olsunlarda olsun