Merhaba kızım 1.5 yaşında uyurken nefes burnundan alamadığı için hastaneye getirdim. Doktor geniz etinin ve bademciğinin normalinden büyük olduğunu söyledi. Geniz etinin alınması gerektiğini bademciğine de küçültme işlemi yapacağını söyledi. Aynı ameliyatları geçiren tecrübesi olanlar var mı zor bir ameliyat mı kızım küçük olduğu için endişeliyim