Oğlum tam 4 buçuk yaşında hafta içi 4 saat oyun grubuna gönderiyorum hafta sonları da bazen sinemaya bazen parka götürüyorum haftada 1 kere İnternette gördüğümüz etkinliklerden yapıyoruz beraber bazen evde çocuk filmi açıp sinema keyfi yapalım gel diyorum birlikte mutfakta da yemek fln da sık sık yaparız bazende evcilik oynarız (büyüdükçe atlamalı koşmalı oyunlar olduğu için eskisi kadar oynamak istemiyorum tükendim🤦♀️) neyse bütün bu yapılanlara rağmen her dakika her an canım sıkılıyor diyor mesela etkinliği yaptık bitirdik oynama kısmına geçtik bir kere bir kere oğlum oynadı aldı yere attı ben sıkıldım dedi herşeyden sıkılıyor sürekli sıkıldım demesinden çok bunaldım sizler neler yapıyorsunuz ve bize önerileriniz nedir? Bırakayım biraz da hiç birşey yapmadan sıkılmasına mı müsaade edeyim?