ezgicomert Arkadaşlar merhaba, çay demlerken elime kaynar su döküldü. Soğuk suya tutuyorum geçiyor ama suyun etkisi geçince yine çok acıyor, ne önerirsiniz? Eczaneden krem alsam iyi gelir mi dersiniz?
Erva_2707 ezgicomert aleo Vera bitkisi varsa sürün. Hem yanmasını dindiriyor hemde iz kalmasını engelliyor
dumeka ezgicomert geçmiş olsun. Yanık çok derin değilse silverdin hem ağrısını alır hem iz kalmasını engeller. Eğer derinse doktora gidin enfeksiyon için farklı tedavi uygulayabilir. Ayrıca eczanelerde bir karışım merhem hazırlanıyor ondan verebilir. Ama 2. Ve 3. derece yanıklarda yapılıyor bu.
Minnakordek Şu topladiysa onu boşaltmak ve deriyi soymak gerekiyor ama steril ortamda daha hafifse yanık silverdin ve tiroksin krem var karıştırıp sürün çok iyi gelir
ezgicomert Minnakordek yok su toplamadı yarım saat falan geçti üstünden biraz daha azaldı acısı ama tamamen geçmedi, yinede krem iyi gelir mi
Minnakordek ezgicomert iyi gelir bı silverdin alirsiniz ayrıca evde mutlaka olması gereken altın ilaçlardan biridir silverdin♥️
ezgicomert dumeka sağolun, yok çok derin değil şimdi aldım krem dediğiniz gibi silverdin verdi bide sarı kantaron yağı