10 aylik kızım gece 1 .30 da uyandi ağladı doyurmuş yatirmistim normalde uyanmazdi tekrar uyuttum bu defa 4 de yine ağladı susmayinca kucağıma aldım çok sıcaktı ateşini ölctum 38.2 cikti hemen tulumunu çıkarıp mama icirdim biraz ardından calpol verdim salyasida arttı neden olabilir acaba bu durumu yaşayan varmi