Doktora götürdük kulak enfeksiyonu olduğunu söyledim antibiyotik verdi 7 gün kullan dedi şu an 6 gündeyiz ateşi yok ama sürekli ağlıyor ve balgam var ne yapacağımı bilemedim kızlar parol veriyorum ağrıyor dur die ama ağlıyor hala kucak istiyor böle durumla karşılaştınız mi