minikoglummmmm aa niye herkesin evinde robot süpürge var şimdi. Ben o zaman 4 bin e almıştım çok oldu alalı. Dyson a da verecek param yok ama eşin tercih seçeneği sunduğu için sana , bir an kendimi senin yerine koydum öyle yazdım 😂 yoksa dyson a nerde 20 bin verip alıcaz en az