nilmur0 araya mama girdiği için şüpheniz var .. biberondan hızlı gelen mamayı memeye tercih edebiliyorlar minikler .. 3 -4 aylarda meme reddi olabiliyor siz sabırla sakinlikle memenizi teklif edin .. normal birşey bu biz de yaşadık.. biraz yıpratıcı bir dönem.. plates topu varsa evde, bebeği sakinlestirdikten sonra plates topunda minik minik zıplayarak emzirmeyi deneyin.. ağladığı zaman pencereden bile olsa dışarıyı seyredin,camı açın temiz hava alsın.. yani bebek ağlarken zorlamayın memeye .. bu esnada siz de sakin kalmaya çalışın.. evde başka biri varsa eşiniz anneniz ,o alsın çıkarsın 2 dk temiz havaya .. bebeğim beni istemiyor onu doyuramıyorum diye düşünmeyin.. atak haftasında beyni gelişiyor, farkındalığı artıyor.. buna nasıl tepki vereceğini bilmiyor..normal bu büyüyor bebeginiz.. mamayı da bırakmışsınız hazır.. bir dahaki kontrolünde kilo alımına göre tekrar düşünün ama şimdi sütünüze güvenin olur mu ?