Benim kızım 4 aylık ondanda öksürük ateş oldu . Bebek viksini ayaklarının altına ve bağrına sürdük (2-3 saat Aralıklarla ). Hemen 1 günde geçti . Ayrıca doğalgaz tıkanıklık yaptığı için ev 23 derece olunca hemen kapattık . Normalde de geceleri rahat uyuması için kapatıyoruz.
Bir Arkadaş viks sürüp gazete koyun yazmış, onu da deneyecektim ama geçince gerek kalmadı. Bunu eskiler yaparmış,eskiden nerede hıkk dese drye götürmek.eskilerin aklıma yatan yöntemlerini deniyorum
Geçmiş olsun 🙏