İlk dişleri zor çıkaran var mı? Çok önceden diş yerleri belirginlesti.o zamandan beri geldi gelecek bekledik hep ama yok 9 aylık olduk ara ara rahatsız etti yine ama bu sıralar acayip bı huzursuzluğu var bebeğimin. Sürekli beni istiyor, yere koyduğum an ağlıyor. Parmakları sürekli ağzında. Pırasa tetagil deniyorum. Calpol çok vermek istemiyorum. Burnu tıkalı acaba dişten mi.bir yandan o uyandırıyor uykusundan. Bu kadar zor bı diş dönemi gecirecegimizi düşünmemiştim. Her dişte bunalrin aynısını yaşayacak miyiz yoksa alışıyor da azalıyor mu bu ağrı 🥹