Urasss13 canım bebeğin iyiyse mutlaka maske tak emzirirken falan . Ben bir haftadır böyleyim hiç iyilesme emaresi de yok . Boğazım hala çok kötü , öksürük hala devam 🤷🏻♀️ inşallah en kısa zamanda iyileşir diye dua ediyorum. Rabbim sana da tez zamanda şifa versin 🌸