Deneyimli anneler bebeğim 4 ay 22 günlük 3.5 aylık olduğundan beri sürekli oturmak istedi ama ben 4 den itibaren Kısa süreli oturtmaya başladım. Şimdi 5 aylık olmasına 1 hafta kaldı destekli oturturken kendini öne doğru çok kasıyor. Ayakta durduğu zaman güzel duruyor yani gelişimi oturmaya müsait aslında ama oturduğunda özellikle kafasını sürekli öne doğru atıyor büküyor. Kambur oturmaya çalışıyor yani. Önüne birşey koyuyorum hatta elimle dik oturmasını sağlamaya çalışıyorum ama yok yine ayaklarını yukarı doğru kafasını da öne doğru atıp kambur oluyor o yüzden endişeliyim biraz. Normalde de böyle mi oluyor ilk zamanlar ? Ya da ne yapabilirim