Berenberfu Kızlar merhaba doğumdan sonra kabızlık çeken var mi ??? Ben normalde hergun tuvalete çıkarım fakat doğumda 2 ay sonra kabızlık başladı ve gaz sancıları var mi yaşayan??
nazlimom_ Berenberfu 9 ay oldu hala kabızlığım oluyor probiyotik ilaç içiyodum bıraktım sıvı şeyler içince düzeliyor
nazlimom_ Berenberfu ilk aylar cok oluyodu ya hemoroid oldu bide kabızlıktan bazen 2 güne bi cıkıyorum değişiyor yememe bağlı baharatlı katı şeyler yiyince çıkamıyorum
Berenberfu nazlimom_ gaz sanciniz mi ilk aylar çok oluyordu 2 ay kadar fln sürdü mu ben de aynıyım da çok soru sordum kusura bakmayın 😄😄
Cansuucarr Ben de normal doğum yaptım hemoroid oldu ve aylarda kabızlık şikayetim vardı bol su ve yeşil çay içtim
Berenberfu nazlimom_ valla canım ben herseyi yapıyorum da bu sanci geçmiyor bnm ya belki de huzursuz bağırsak sendromum var bilmiyorum ki